Termenul de Garanție
Termenul de garanție începe de la data înscrisă pe Certificatul de Garanție, pe chitanța emisă de către vânzător sau de către prestatorul de servicii către clientul final.
Produse Garantate
Produsele comercializate de către NEXT GENERATION BUSINESS PARTNERS S.R.L beneficiază de garanție conform termenilor și condițiilor de mai jos.
Garantie Standard
Produsele sunt acoperite de o garanție standard conform Legii 449/2003 pentru defecte de material, de funcționare sau de fabricație care apar în perioada de garanție.
Exonerarea Răspunderii
Vânzătorul este exonerat de răspunderea privind garanția în următoarele cazuri:
Retur
Nu se acceptă retur pentru piese sau produse cu ambalaj deteriorat, fără ambalaj sau incomplete.
Procedura de Reclamație în Garanție
Pentru a beneficia de garanție sau a depune o reclamație, urmați procedura de mai jos:
Contactați NEXT GENERATION BUSINESS PARTNERS S.R.L prin intermediul detaliilor de contact furnizate pe site-ul nostru.
Pregătiți următoarele documente:
a. Factura de achiziție de la NEXT GENERATION BUSINESS PARTNERS S.R.L
b. Dovada montării piesei într-un service autorizat RAR (factură, deviz, bon fiscal).
c. Documentul emis de către un service autorizat RAR care constată și descrie detaliat defectiunea.
d. Copia după certificatul de înmatriculare al autovehiculului.
Dacă piesa nu a fost montată, se acceptă retur în 14 zile de la data cumpărării. Se vor returna doar banii pe produs, nu și pe transport.
Răspunsul la Reclamație
Orice reclamație depusă în perioada de garanție va fi procesată în scris, iar un răspuns va fi oferit în termen de 15 zile de la data înregistrării.
În cazul în care nu se poate constata deficiența în cadrul societății și este necesară efectuarea unei expertize de către firma producătoare, ne rezervăm dreptul de a remedia reclamația la data primirii rezultatului din partea producătorului.
Poze cu Caracter Informativ
Majoritatea produselor au poze cu caracter informativ.